Doprava zdarma od 1500 Kč
Wszystko w magazynie
Natychmiastowa ekspedycja
30 dni na zwrot

Często zadawane pytania

DOSTĘPNOŚĆ TOWARU

Czy towar jest rzeczywiście na magazynie i kiedy mogę oczekiwać jego dostawę?

Wszystkie oferowane produkty na naszych stronach internetowych mamy na naszym magazynie, o ile Państwo złożą zamówienie do godziny 16.30 w danym dniu (Geis) lub godziny 15.00 w danym dniu (Poczta Polska), zostanie Państwu towar wysłany i dostarczony do Polski zazwyczaj w ciągu 2-3 dni.

ZWROT TOWARU

Czy mogę towar zwrócić lub wymienić, o ile nie będzie mi odpowiadał?

O ile nie będzie Państwu towar odpowiadał, mogą Państwo bez problemu towar zwrócić lub wymienić w ciągu 14 dni od dnia odbioru. Jak postępować w przypadku zwrotu lub wymiany, znajdą Państwo w kontaktach.

ROZMIAR TOWARU

Czy odpowiada rozmiar?Mam problem z rozmiarem.

Produkty mogą się nieznacznie różnić według typu obuwia lub fasonu ubrania. O ile nie macie Państwo pewności jaki wybrać rozmiar, prosimy o przesłanie nam pocztą elektroniczną pod adres, który znajdą Państwo w kontaktach, link lub numer zamówieniowy produktu oraz rozmiar, który Państwo chcą zmierzyć. My z przyjemnością Państwu pomożemy i wyślemy dokładne rozmiary danego produktu.

ZWROT PIENIĘDZY

Kiedy otrzymam pieniądze za zwrócony towar?

O ile Państwo zwrócą towar w ciągu 14 dni, pieniądze zostaną zwrócone w ustawowym terminie najpóźniej w ciągu 14 dni. Czas ten płynie od dnia dostawy towaru do nas.

ŁĄCZENIE ZAMÓWIEŃ

Mam złożonych kilka zamówień, można je połączyć?

Zamówienia można połączyć w przypadku, o ile jeszcze przed południem nie zostało wysłane za pośrednictwem kuriera ani jedno zamówienie. Wystarczy wysłać do nas email, w którym napiszą Państwo numery zamówień, które Państwo życzą sobie połączyć.

FALSYFIKATY

Czy towar jest oryginalny?

Nasza firma dysponuje wszystkimi autoryzacjami danych marek wyłącznych dystrybutorów dla rynku czeskiego, dlatego wszystkie przez nas oferowane towary są produktami oryginalnymi, można sobie to potwierdzić i sprawdzić bezpośrednio u przedstawiciela danej marki.

RABAT PO DOKONANIU REJESTRACJI

Zarejestrowałem się, kiedy mogę otrzymać rabat?

Rabat obliczany jest z zalecanej ceny detalicznej i nie można go łączyć z innymi benefitami ani rabatami. O ile cena towaru jest już poniżona o 10%, jest to już cena końcowa. Więcej informacji znajdą Państwo w warunkach handlowych w rozdziale Program lojalnościowy.

Sledujte náš instagram

Ostrzegamy, że używasz przestarzałej wyszukiwarki i dlatego nie będą dostępne wszystkie funkcje sklepu elektronicznego.
Loading...